35 grader ute = vilodag!

Jahopp. Jag hade tänkt att dra till spåret idag. Men icke. De är 35 grader här just nu och jag svettas av att vifta på tårna. Så inget spår för mig idag. Jag gick dock och handlade istället för att ta bilen. Så lite motion är de allt. handlade mjölk och tunga grejer så nu känner jag mitg tillräckligt duktig för idag. ^^

Joar igår var najs! :)
Förutsom att vakten stötte på mig! INTE OKEJ! Jävla snusk!
Men kvällen var kul och givande ^^ Jag fick mig många skratt och drinkar! Tack Kusin! :)

Men idag blir de att ligga i sängen och vänta på kallare tider tror jag. ;)

JO! Idag insåg jag att mina jeans jag inte kunde ha för en månad sen gick på! Helt underbar känsla!

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Mikiz

stötte vakten på dig? hur då? :o

2010-08-16 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0