GO LISA :D

Halloj!

Ja, idag var de då vägning. :)
Minus 1 kg sen förra veckan! :D så är nu på minus 7 kg totalt! :)   
De känns i hela kroppen! :D heeeelt underbart! :D
Men alltså nästa vecka lär de stanna upp för kroppen måste hänga med den med. :) Denna vecka har jag ätit väldigt dåligt. Typ massa skräp. Men tagit igen de med MASSOR av motion. :) Jag är lycklig för ÄNTLIGEN är min idrottsglädje tillbaka! :) De hjälper till massor. :)

Hm, jag har funderat på ett nytt tips till er läsare, och jag kom fram till att man måste våga leva. Liksom unna sig saker ibland och då verkligen njuta! Istället för att SMOCKA i sig en chokladkaka eller en chipspåse så kan man verkligen njuta av något. Tänk ut de du är absolut mest sugen på. Är de en Plopp så köp en. Men NJUT, njut av varje tugga. Och var nöjd över de då liksom fått njuta av.

Annars står mina tips kvar, stavar!! Alltså perfekt! Hörde häromdagen inne på intersport "men jag ser ju löjlig ut om jag ska gå med några jävla pinnar!!!" ÅH vad jag skrattade! Alltså hah, jag tycker stavarna gör så att man ser hurtigare ut! :D så köp stavar! :D

På måndag är de besök hos dietisten. :)
Lite smått nervös.. :o Men jag har ju gått ner så hon borde vara stolt! :)

Bilder kommer när jag fått de trådlösa nätverket att funka. (får inte in mina bilder på mammas dator..)


/Lisa

Kommentarer
Postat av: Mikis

grattis Lisut <3 herregud, sju kilo på bara några veckor :o sanslöst ;>

och det är inget konstigt heller om det skulle stå still framöver, som du säger =) för en långvarig viktnedgång behöver kroppen hänga med :)

jag promenerade med Ted idag, i västerås längs svartån :D fett mys! och en sväng i hummelsta! fast några stavar har jag inte införskaffat :o



alltså, det där med att njuta, du har nog så himla rätt. man gör det för sällan! man äter en chokladkaka jättefort med dåligt samvete och dåligt samvete efteråt. för tusan. man ska hinna med att njuta av varje tugga när man väl äter något smarrigt, och vara nöjd!



okei, ska inte tjata mer om bilder ;>

2010-08-13 @ 02:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0