Hektisk dag idag.

Idag var klockan ställd på 08.00 för att göra sig klar för golfrundan. Så sen åkte jag och min mor iväg till golfbanan och jag vann! (A) awesome. men de var 5 tunga timmars promenad eftersom jag nu mera bär bagen istället för drar den. Men de ger en liten extra kick att känna sig stark och duktig! :)

Direkt efter golfen åkte vi hem och jag satte igång med städning. VILD städning måste jag säga. Kändes som ett träningspass bara de! Men nu är lagret a v grus som var i mitt rum borta! Sängen är bäddad med nya fräscha lakan och man ser både skrivbord och golv! Amazing! Hela städningen tog typ en timme. Svetten rann! Åh vad härligt de var! :D:D Tänk att nytta och nöje faktiskt kan kombineras! (:

Nu sitter jag här i mitt rena, fina rum och ska knyta på mig löparskorna för en snabbis i spåret. :) De ska bli så skönt! Blir inte mer än 5 km idag. Men de är bra de med! :) De gäller ju att variera sig så man inte lessnar liksom! : )

Efter rundan i spåret blir de nog melon och banan till kvällsmål samtidigt som jag ska se på friidrotten. Spännande! :)

Sen runt 22.00 kommer kusinvitamin hit så ska vi i gemensam trupp på två, haha, dra oss ner till Joarblå för att hon ska inviga sitt nya liv som myndig! :) De ska bli VILT och jävligt skoj, rent ut sagt! :D

Well, hektiskt dag som sagt. :) Men åh vad rolig! :)

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Gustav

Du har grymt fett duktig idag lisa :) Hoppas att ni får det bra på Joarblå:)



2010-08-13 @ 20:05:30
Postat av: Gustav

du har varit grymt duktig idag :) hoppas att ni får det kul på joarblå :)

2010-08-13 @ 20:44:29
Postat av: Kusin vitamin Karrooooo

Tack för ikväll kusinvitamin! :D <3

2010-08-14 @ 04:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0