Yes!

Hej!

Jag ber om ursäkt för att de dröjde med detta inlägg. :) Jag måste bara säga att som arbetslös så har man inte mycket tid över! De är söka jobb, träffa folk, söka jobb, träna osv! Så bloggen blev lite bortglömd.

MEN nu så!

Ja, ni kanske är nyfikna på hur de gått med min diet?
De har gått awesome. :) Eller enligt planen. Jag ska väga mig imorgon igen. Men sist, förra torsdagen, hade jag gått ner 6 kg på två veckor. :) Well done LISA:D Denna vecka har jag varit mindre bra på att hålla portionerna små, men kompenserat de med mycket motion!

De är svårt att hålla en diet när de är dags för tjejsjukan, har jag märkt. Men alltså, de är inget annat att göra åt saken annat än att skratta åt de. :) men jag är rädd för att vågen inte vill min väg imorgon. Men dietisten sa att de är normalt att de går upp eller står still efter tre-sex veckors diet. Så, we'll se. :)

Men veckans tips är iaf att införskaffa sig stavar! De gör motionen mycket roligare och effektivare! :) Man tar liksom i med hela kroppen och de går sååå mycket snabbare utan att vara jobbigare. HELT UNDERBART!

Ja, nu har jag tagit igen ett inlägg iaf. :)

Lisa

l

Kommentarer
Postat av: Mikiz

åh så roligt att du bloggar! :)

jag blir alltid så motiverad när jag läser din blogg. vill ut och promenixa! men stavar ... jag har aldrig provat gå med stavar. kanske skulle få en aha-upplevelse om jag provade men tanken känns främmande :D

berätta imorgon hur vägningen gått! du är superduktig :)

vill se mer bilder på bloggen Lisuuuuut, har minsann hört att du skaffat en ny kamera!

2010-08-12 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0