Från den värsta dagen i mitt liv till en av de bättre. Faktiskt.

Jag tänkte kortfattat (försöka går ju iaf) beskriva min dag. :)

Först och främmst så skar jag mig i tummen imorse när frukosten blev till. AJ.

Okej, jag åkte till vårdcentralen imorse som jag skrev i mitt förra inlägg. Kort och gott: SURKÄRRING i receptionen, 90 (!) minuters väntan för att lämna in en burk.

SEN skulle jag ju åka till enköping idag. De gick sådär. = Punka på bussen till stationen, sprang i 20 min för att hinna med tåget, hann med nöd och näppe med. Men hann inte köpa biljett, när konduktören kom så hade jag glömt kortet hemma i Örebro. Jag hann åka mycket tåg innan pappa hämtade mig, vi åkte och köpta finfina byxor i västerås och i provhytten gick mitt sår på tummen upp. SÅ först märkte jag inget vilket ledde till blod på golvet, alltså! De rann verkligen :o

NU sitter jag hemma hos mamma och är trött men ändå ganska glad.

Imorgon ska jag handla MASSOR med mammas kort (A) höhöh. Iofs så är det åt mamma jag ska handla, men ändå. ;) Annars vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon. Något kommar jag nog allt på. :)

/ Lajza

Kommentarer
Postat av: daviid

alltså himla tur att du hann med tåget från början, men shiiit va krångel de blev den hörredu:O tur att de fixade sig efter allt.. men vilken skum dag!:o

2010-12-21 @ 00:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0