Helt crazy!

ojojoj. Nu har det hänt grejor sen sist jag skrev! :D

Igår;

Jag började dagen med att efter 4 h sömn åka till jobbet 07.30 och jobbade 5 timmar:)  Helt awesomea timmar btw! :) Julpyssel för heeela slanten!
Sen iaf. Så åkte jag till Karro och hämtade henne i boglösa. So far so good ^^
MEN, när vi hade åkt i typ 10 min så kom Karro på att hennes plånbok inte var med :o Så då vände vi.
När vi senare hade kommit in till enköping igen så frågade jag om hon hittade till motorvägen mot västerås: Nej, gör du? Nej.
haha. Så vi åkte gamla vägen. MEN de vi inte hade ränkat med att om man åker den vanliga vägen utan att svänga av mot E18 så kommer man till en oplogad liten skitväg mitt ute på landet. Så, vi ringde till Min moster och frågade var vi var. Haha,
Moster: Men, är ni på motorvägen?
vi: Nä, vi hittade inte till den.
M: Men, har ni sett någon skyllt mot E18?
vi: Ja, men de var ju lääänge sen :D
M: (lite irriterad röst) Men herregud, har ni sett någon väg mot västerås?
vi: Nä, vi ser inte ut genom sid-fönstererna, de är is på insidan. Men vääänta. E18 var ju däääär! (vi såg vägen men visste inte hur vi skulle ta oss dit... )

Så, vi åkte och åkte och samtidigt som vi körde så skrapade vi rutorna invändigt :D Hahaha! Usch vad läsktigt! :D Men sen kom vi iaf fram till västerås. Och då började nästa problem. ;) Hitta skrapan-parkeringen utan att köra mot enkelriktat. ;) HAHAHA de gick ju nästan bra i alla fall. Tills vi såg att alla filer var upptagna framför oss av bilar med lyktorna mot oss! Så jag skrek: HELVETTTTE! Och svängde upp på en hög trotoar och svängde av vägen så fort jag kunde, men då hanmade vi på något ställe bakom någon kyrka och ingen av oss kände igen oss.

Men, tillslut kom vi fram. 15 min före våran tid! ;)

Så, bilresan var helt underbart kul. Vi skrattade så mkt att vi missade avfarter och blahablaha. ;) Älskar dig min kära kusin! :)
Vi var verkligen dum och dummare igår! <3

I The studio så var det mycket väntan men satan vad fint håret vart! :)
här är bilderna!
f

g

h

Jag är toknöjd! :)

btw. Jag körde i parkeringshus igår! FETT läskigt!

Idag blir det att myspysa med mamma :)

/Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0