Here we go again.

Halloj halloj :)

Ja, sist jag skrev så var det 35 grader ute. Nu är det 15 minus :o Så det var ett tag sen sist helt enkelt.

Well, Jag bor numera i Örebro och har det najs. Men, jag saknar mina enköpingsvänner sjuuuukt mycket! :o Mikut och Ted var här för 2 veckor sen och hälsade på. De var mycket najs! Och igår var Linda här och vi gjorde stan osäker. ^^

Jag har varit sjuk i någon månad nu, så de har inte blivit mycket träning. De känns blä. Men Nu vänder de gott folk! Skidorna är på väg till Örebro och jag har bättre provresultat nu än var jag haft sen i somras ;) Så, nu jävlar :D

Jag älskar btw julen. Mycket sport och mycket pyssel, Helt awesome!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Mikis

jag minns den dagen när det var 35 grader. jag och Ted spelade minigolf och höll på att smälla av av värmen :D

jag ÄLSKAR också julen! <3 ååh! <3

2010-12-19 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0