I spread my wings and I learn how to fly..

Well, Första gången jag fick gå själv till en doktor var för en årlig undersökning av min astma. Jag har ju inga problem med den, den bara finns där utan att jag känner av den tur som va. Men iaf. Första gången, den var hemsk. Jag visste precis vad dom skulle göra för tester, doktorn hade jag haft sen jag föddes och allt var lugnt. Men satan vad rädd jag var. Räddningen kom efteråt. BOKMÄRKET gott folk. Jag fick de där bokmärket som saknades i min samling. Jag höll i det hårt hela vägen ut till mamma som satt i väntrummet.

Idag, ska jag till doktor helt själv. För att kolla upp att njurarna funkar som dom ska. Jag känner mig precis som min första gång jag gick till doktorn. Liten och rädd. Och denna gång vet jag att jag inte kommer få ett bokmärke efteråt. ;) Men skildnaden på då och idag är att jag vet att när jag väl kommer in där så kommer all nervositet släppa. Då är det bara att köra på! Så, I spread my wings and I learn how to fly.

Fine, jag ogillar sjukhus och läkarbesök, inte blev det bättre när jag fick snuskot förra gången jag var där. Men how ever. man ska kämpa för att bli av med fobier. Bebiskliv liksom :)

Ja, så om 20 min ger jag mig av ;o Håll tummarna för att jag slipper snuskot!

Annars idag ska jag till Enköping. Min mamma behöver sin dotter just nu ;o MEN då kommer jag iaf få äta annat än nudlar! ;)


/ Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0