Im not ready to make nice.

Eller alltså, jag gillar låten när Minnah gör den. Jag känner verkligen igen mig i texten. :o

Men however.

Kom på att jag glömde skriva om vääärsta awesome:a grejen i förra inlägget. domdomdom;
JAG OCH KARRO SKA VARA MODELLER PÅ ONSDAG :o

Okej, inte liksom ÅH nya slitz modeller men de är en grej i västerås för vanliga dödliga människor liksom. :) De ska ta 4 timmar och man får ta 60 bilder. MEN haken är att en bild kostar 350 kr. :o Någon måste jag köpa. De har jag lovat lite folk här och var.

Sen undrar jag, ska man rimma på julklapparna? :o
Hur gör folk? Jag gillar rim, när pappa skriver dom.


/Lajza

Kommentarer
Postat av: Mikiz

jag vill se bilderna sen! :D <3 de brukar alltid bli jättefina ju när folk går och fotar sig där :)

men jag har aldrig rimmat på mina julklappar... förstörs inte lite av spänningen då om man listar ut vad man ska få innan man öppnat :o

2010-12-19 @ 23:57:27
Postat av: Daviiid

jag vill också se bilderna=D=D=D

och hmm rimm är ju jättesvårt.. xD

2010-12-20 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0