Jobbet är helt bäst!

Alltså. Idag jobbade jag... (A) Busigt nog liksom. :)
Det var helt underbart! Alla barnen kände igen mig och bah: LIIIIISA :D:D:D:D:DD Och så hade jag 25 barn runt benen. Jag som gråter för ingenting stod där och fick bita ihop :D Så härliga barn! :)
Jag spenderade tiden på jobbet med att göra halsband och armband. Jag "bakade med degen" i någon timme också. :)
Ett barn sa: "Fröööken Liiiisa, vet du? Jag tror att det finns 3 tomtar faktiskt. Inte bara en som du tror."
Jag: "Jasså, tre tomtar? Varför tror du att det finns en, två Treee tomtar?"
Barnet: "Jo, för inte den här julen med förra, dååå, då såååååg jag två tomtar utanför fönstret som gick på våååran gata medans tomten besökte oss. Så de blir ju EN TVÅ TRE tomtar."

Ägd jag blev :o

<3

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och sen ska jag och Karro Modella :) awesome!

I need a hug!

/Lajza

Kommentarer
Postat av: Mikut

naaaw! <3 tre tomtar :D

åh lycka till med modellandet ;D KRAMIS!

2010-12-21 @ 21:07:52
Postat av: daviiid

hahaha ägd av en liten bebis:D:D:D:D det gillar jag;) Men. smart bebis ändå:D

Modellandet kommer gå prima imorn, om du nu hittar alla outfits(a)

2010-12-21 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0