Golf idag dårå!

Ja, idag spelade jag då golf. Den absolut bästa motionen man kan få! Rask promenad i 5 timmar, och idag fick jag solbränna på köpet, helt underbart! Kom dessutom 2a idag. Då känns de extra bra.

Annars har mamma och jag satt i vår nya Timo skiva i bilen och rockat loss ordentligt! Jag kan rekomendera den skarpt! Outcast är verkligen OSLAGBAR! Lyssna på den.

Jag kan dessutom rekomendera alla läsare att sjunga i duschen! Man lär sig verkligen mycket av dusch-sjungande. Man hör bättre och vågar ta i lite mer. Och de gör oftast att ljudet blir bättre. Så Sjung i duschen gott folk.! :) Jag gjorde de idag och kom ut 45347634896 gånger gladare :)

Imorgon blir de golf igen. :)

Kan meddela att jag efter en veckas "diet" har minskat mina mått. Jag kunde idag ha ett par shorts som varit för små i nästan ett år! Stolt!

Åh vad trisst att inte ha bilder. Men jag har mammas dator nu för att min har trubbel att hitta de trådlösa och då har ja g inga bilder här. Men de kommer! :)

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Mikz

jag lyssnar på Timolåten nu, hoho!

kunde du ha ett par shorts som varit för STORA i nästan ett år...? ;p

men grattis till framstegen! :D

bilder vore skojigt att se! :) :)

kramisar!

2010-07-27 @ 22:12:37
Postat av: GUSTAV

du var jätte duktig som fick 34 poäng idag :) jag får ta och prova sjunga i duschen nästa gång :) jag kan tänka mig att ni lyssnar på timo skivan hela tiden :)va kul att du kunde ha ett par shorts som var för små förut :)

2010-07-27 @ 22:36:33
Postat av: Anna

Hej du Lisa!

Vad kul att få läsa om någon som har sån träningsglädje som du! Verkligen jätteinspirerande. Keep up the positive attitude!

Krams

2010-07-29 @ 11:43:35
URL: http://historieromenanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0