Nystart!

Ja! Nu har jag då fixat ny design på bloggen. Eller ja, jag har kopierat stilmall osv. ^^ Men de är lite nytt här på bloggen i alla fall.

Jag tänkte att jag skulle strunta i att skriva om deppiga saker, de säker både mig och de som läser. Så Vi kör på en positiv blogg som de öser in kommentarer på, right?!! :D

Jag är då en musikfantast. Jag älskar att lyssna och analysera musik. Och försöker mig på att skriva eget men de känns som om jag förstör själva grejen med musik i och med mina försök. Men men. Skamm den som ger sig! :)

Så. De var första inlägget på denna fantastiskt positiva, musikaliska blogg!


/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Mikis

wiiiiie :D finis blogg! ser fram emot att läsa positiva musikaliska inlägg :)

2010-07-24 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0