Back on track!

Så, efter en kurerande vecka i enköping så mår jag betydligt bättre! Synd att penicilinet gör så att magen vänds ut och in....!

Nu är jag tillbaka i örebro och laddar för en intensiv vecka med studier. tjohoo... Jag hoppas att kroppen orkar, då är jag nöjd. :)

Jag åker ju rätt mycket fram och tillbaka mellan örebro och enköping som ni säkert vet. Jag brukar inte ha någora problem att åkafrån enköping och hit, men idag! :o HErregud, jag fick tårar i ögonen när jag såg hur tåget kom närmre och jag insåg att jag skulle på de tåget. Men men. :)

JAg hann med att träffa mamma, pappa, eva, mormor, morfar osv! :o så jag borde ju ha fått den familjedos jag behöver, men icke! 

Tur som var så har jag ju Matte här i örebro, så han kommer få stå ut med en kramig Lisa vill jag lova! mouhaha. ;D

Hur som haver, nu ska jag försöka bli lite fin innan han kommer hit. Får se hur de går. ;) Men jaja.

Ha det bäst people!

7Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0