Hemma!

Ja, minst sagt ett hektiskt dygn!

Men nu, många timmar på sjukhuset senare så har jag mitt peicilin (8e sen dec..) och en ny tid till ett nytt besök. Nu är jag helt slut och när jag är vaken så känner jag mig ganska groggy annars sover jag very mkt nu. Samlade lite krafter och åkte till ICA idag med mamma, hälsade dessutom på Mikut på vägen hem. De tog mina krafter så nu har jag sovit i någon timme.  :)

Men nog om de.

Sommarjobb i Örebro efterlyses! :o Jag ska söka så aktivt de går när jag är frisk igen, men nu får jag nöja mig med att strö-söka lite.

Nej nu ska jag vila lite så att jag orkar umgås med skolboken senare ikväll.

Hör av er people!

j

/Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0