Pluggdags.

Halloj världen! Eller iaf bloggläsare :)

Idag skulle jag lägga mycket tid på plugg och so far har jag bara hittat faktan jag behöver och google-translatat de hela. DUKTIGT LISA! njae.... Men när älskling drar iväg och tränar då ska jag verkligen fokusera hade jag tänkt mig. :) Jag har ganska många dagar på mig, så de här ska nog gå.

Annars så har jag aprilskämtat för fullt idag. De har väl gått sådär. Matte bev mest ur för attjag väckte honom  där runt 8 för att säga att han fått sms från mig. haha. Några tappra själar lådsades iaf gå på det jag skrev. :) Tack till er!

BTW :o Igår när jag och Matte väntade på bussen där jag bor, så körde 3 polisbilar och en ambulans förbi oss och idag fick vi veta att de var en 24 årig kvinna som blivit mördad och att vittnet till det hela höll fast i mördaren så mördaren går ju iaf inte lös nu. Vilket är awesome! :) Vilken hedersinsats liksom :o

Så, nu blir det brunch! :)

Puss!

/Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0