Sjukling :o

Halloj. (:

Ja, nu har jag inte bloggat på tre dagar (!) fick jag höra av en vän. Så, jag måste skärpa till mig lite. :)

Well, sen sist jag skrev så har jag träffat Mattes mormor för första gången. De var hur kul som helst! Gladare människa får man leta efter! :)

Sen har jag spelat fotboll men Matte, hans syster Rosanna och hans lillebror Jesper. De gick väl sådär eftersom jag inte får springa, men men kul var det ju :D

Allt plugg har också gått sådär. Det är jätte svårt att lära sig något obegripligt faktiskt. ;) Nej men alltså. De är SKIT att böckerna är på engelska och att föreläsningarna är helt useless. Men, jag har fattat en av två modeller nu iaf, så jag är inte helt körd inför morgondagens inlämning. :)

Förövrigt så är jag hemma och sjuk. Halsen är inte på min sida idag. Jag kan inte svälja och när jag väl kan svälja så är det glass som åker ner. ;) Glass <3
Så, idag blir  det att äta glass och dricka te samtidigt som jag pluggar :) Ikväll ska jag se ice age- filmerna tänkte jag, om jag är klar med plugget då vill säga.

I hegen! Ska jag på bikini-party hos min kära vän Mikut. Jag hoppas att jag hunnit bli frisk tills dess. :o Jag längtar efter mina vänner i enköping. MASSOR! Jag är btw lek- och bålansvarig. :) Tips?

dfkl

/Lajza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0