Enköping, Örebro, GBG

Ja, nu börjar semesterveckan på riktigt! :) Har varit hemma i enköping sen i torsdags, åker till örebro på tisdag och vidare mot gbg på torsdag. Riktigt najs faktiskt. :)

Idag var jag på fotboll med Matte, esk-falun. 5-0. Sjukt kul att se. :) Annars så fyllde min farfar 90 år i fredags så de firade vi med tårta och finkläder idag. :) Farfar <3 90 år och riktigt pigg. Han skojar på om allt man säger.. ;) 

Imorgon ska jag lära min pojkvän hur man golfar ordentligt ;) höhö... Blir skoj att se honom svinga ;D Efter golfen bär det vidare till mormor och morfar... :D 

Längtar till göteborg!! 

Nu ska jag se film med pluppen <3! 

Lajza
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0