Mitt nya liv.

Hello people!

För typ en vecka sen försökte jag mig på att skriva ett inlägg efter lite önskemål. Men de som hände var att efter mina 1000 ord skrivna, dog datorn av batteribrist :( så, inget inlägg av Lajza.

Men, nu är batteriet laddat och jag har inget vettigre för mig.

Ja. Jag tänkte skriva om vad som händer i mitt liv nu.
Well. Jag leker mestadels med Matte, har problem med ena njuren, kör glassbil och oroar mig för att börja skolan. Just nu ligger jag ensam i Mattes säng och har ont som bara den i ryggen. hm. Har nog mått bättre faktiskt. MEN, jag har ju tur som har hans föräldrar till hjälp. Lotta har varit fantastisk. Min familj har ju lite långt hit när det händer något så att akuten är nödvändigt. Så skönt att ha någon att luta sig mot när det känns ensamt!

Det här med skolan känns sådär. Jag är inte alls orolig över att jag valt rätt. Men det känns som om jag inte är redo att plugga förän någon läkare kommit på varför jag har ont i rygg/njurar oh blöder från dom. Jag vill inte vara sjuk helt enkelt. Skumt va?

Sen, om jag nu ska gnälla liiiite till. Så känner jag mig ensam i denna stora stad :o Skönt att linda kommer hit och börjar bo så att jag kan leka jag med. :)

Sen är det slut på gnäll. När jag var på akuteen fik jag en positiv överaskning iaf. Sist jag var på läarbesök (6månader sen) sa vägde jag 17 kg mer :o :D

Nu sitter Matte, Rosanna oh Samel där nere och stojar. ;o Jag har ju iaf bloggen och fb . . ;)

Puss på  er.

Lajza


Kommentarer
Postat av: Påven

Jag hoppas att du blir ordentligt frisk någon gång! Du kan ju inte hålla på att vara såhär sjuk hela tiden, det går ju icke! Tur att du har folk som stöttar dig :) Be strong, snart kommer lösningen :)

2011-08-16 @ 23:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0