Aint´ no mountain high enough?

Alltså, jag vet att jag tjatade om de i förra inlägget också. MEN, jag känner mig så otroligt glad. Liksom. Det känns som om jag skulle kunna bestiga vilket berg som helst. jag har ingen aning om varför allt känns så bra just nu, men de SKITER JAG I :D:D Jag är lyckig, anledningen är oviktigt :) riiigth?

Idag ska jag ut och promenera i snöstormen och jag SER FRAM MOT DET :D Känns lite skrämmande at jag till och med uppskattar promenader i det här vädret, men men. Lite knäpp ska man väl va?

Åh, jag längtar till helgen! Jag ska nämnligen på barnkalajs. Mattes lillebror fyller 8. :) Det blir skoj. Jag vet inte vad jag ska ha på mig osv, men det är ett senare problem. Nej nu ska jag återgå till pluggandet som känns väldigt ovärt just nu. Men men, det måste göras.

PUS

Lajza

Kommentarer
Postat av: Uffe

Får jag föreslå något som stöter bort katthår? :-o

2011-03-30 @ 12:01:57
Postat av: Lisa Stenberg

Tell me :)

2011-03-30 @ 16:22:01
Postat av: Matte (din älskling)

Svarta kläder tycker jag man kan köra på?

2011-03-30 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0