Jobb = awesome!

Halloj!

Idag har jag faktiskt jobbat :o
Pluto förskola ringde imorse och villa ha dit mig idag, så 5 timmar blev dt på jobbet idag. :) Very najs!

Jag  blev om möjligt ännu mer säker på mitt val att byta inriktning till förskollärare idag. Barn är så härliga! Jag läste 20 sagor, hoppade i vattenpölar (jaa, med gummistövlar pappa ;) ) och dessutom så fick jag äta på hedersplatsen bland barnen idag. :) Så, jag är lycklig som tusan nu. awesome med jobb!

Sen såg jag att Uffe hade kommenterat mitt förra inlägg, och de går inte att svara på kommentarer som vanligt märkte jag, men ja tack! Alla tips  för att få bort katthåren uppskattas. :)


Nu ska jag plugga lite sen ska jag ta HELG! :D


/Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0