Nystart! IGEN!

Hej hopp!

Ojojoj, jag är kass på att uppdatera. Really :o

Sen sist har jag hunnit börja en utbildning, bestämt mig för att hoppa av, gjort slut, blivit ihop med Matte, ehm ja, de har hänt massor helt enkelt.

Jag känner mig dock väldigt glad nu förtiden vilket delvis beror på Matte, och delvis på att jag hunnit med att tänka lite på mig själv och skaffat mig bättre självförtroende. Vilket känns ASBRAAAAA! ;D

Jag ska ju som jag skrev sluta på arbetsterapeutprogrammet, och söka in till förskollärare istället :) De känns mer som min stil :) Men om jag inte kommer in så är de bara att söka jobb som gäller :o Men de löööööser sig ;) Riiiight?

Jag är så glaaaad :D Jag har en awesome pojkvän, en underbar Mikut och en underbar Linda, kan de bli bättre? :o Nope. :) Dessutom så känner jag mig frisk :D Eller ja, allt är relativt, men ändå. :D Om man är glad och pigg så känner man sig ju per automatik friskare :) Det är najs.

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, men however, jag saknar att skriva blogg. Det lättar på hjärtat lite faktiskt ;)

Jo! Allsvenskan drar ju igång snart och Matte är vääärsta fotbollsnörden (vilket jag gillar) Så de blir fotboll för hela slanten nu :D VERY NAJS :D:D:D (han tror dock att jag inte är speciellt intresserad), men höhö (a) Ni som känner mig väl vet att fallet inte är så. ;)

Well, nu ska jag dejta kudden och mysa ner mig i ett varmt täcke.

Puss!

/Lajza

Kommentarer
Postat av: Mikiz

jag är glad att du är så glad! :D du och Matte verkar passa varandra som handen i handsken.

2011-03-29 @ 08:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0