Örebroooo!

Åh! Idag är jag glad :D Jag ska nämligen till örebro och träffa Matte! :D Sååå efterlängtad grabb de där alltså. :) <3

Just nu sitter jag och lyssnar på handledning inför den kommande veckan. Jag är så glad för att min grupp redan är klar med den tunga uppgiften. :) Men de är fortfarande massor kvar :(

Men nu till de positiva! Det är soool ute! :D Nu är det converse på och ett stort leende på läpparna som gäller! :D

Jag insåg dessutom nyss att min första termin på universitetet är klar om två månader! HEEELT bäst känns de. :) Men nu ska jag ju byta till förskollärare om jag kommer in, vilket jag är lite skeptisk till. MEN om jag nu kommer in, då skulle jag nog vara lyckligast på jorden. :o alltså, barn! <3

Men nu ska jag dra mig mot tåget :D Ha de bäst people!

/Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0