Nu jäklar!

Nu när jag stannat upp i min viktminskning så känns det förjävligt att se sig i spegeln igen så nu kickar jag igång!
Äta 8 ggr om dagen. Idag ska jag jobba på Hemglass så då blir det svårt att få till ngt bra. MEn dagens måltider ser ut såhär:

Frukost:
Grov macka med ägg och sallad

Mellis:
En dl Smoothie

Mellis 2 (efter en timme typ):
En tomat

Lunch:
En grov macka med tomat och ägg

Mellis 3:
En dl Smoothie

Mellis 4:
En tomat

Middag:
Kyckling med fulkornsris och en stor sallad

Kvällsmål:
En banan och en annanasskiva.

Det kommer nog gå fint! :)

Satsar på 2 kg i månaden tills min födelsedag. Vad tror ni?
Jag tar gärna emot tips och pepp!

Puss på er!

/Lajza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0