I had a bad day

Yes, idag är ingen bra dag. Jag tyckte att den började okej. Sen blev den kass.
Helt sjukt vad man kan påverkas av folk och händelser runt en. Man orde bara leva sitt eget liv och skita i om någon annan har en dålig dag. Right?

Annars har jag tränat 2 pass idag. Skivstång och medel. Nu är kroppen helt galet trött. Men jag och svärmor kämpade på idag ! Härligt. Tyvärr räckte inte de för att få tillräckligt med endorfiner för att känns mig lycklig en dag som denna. BLÄ

Men men, imorgon är det en ny dag och då är jag förhoppningsvis inte lika påverkbar pga detta inlägg om att man inte ska ta på sig andras humör. Så pepp pepp :D

Som pricken över it så ska jag nog plugga nu.

Hoppas att ni iaf har haft en awesome dag. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0