Mycket på G!

Hej!

Nu tänkte jag skriva ett sammanfattande inlägg om var som pågår i mitt liv just nu. Känner för att skriva något som inte ska betygsättas för omväxlingsskull.

Så, jag har börjat på tremin 2 nu. Känns gött! Klassen är helt awesome! Känns verkligen som om vi kommer ha underbara 3.5 år :)
Termin 1 var tuff, men överkomlig. Jag hade nästan ingen tid alls att åka tilll Enköping. Men sånt är livet.

Jag har blivit very aktiv på friskis igen vilket känns underbart! Tränar i snitt 4 ggr i veckan. Så kilona rasar och jag blir piggare. UNDERBART!

Sen ska jag och Mattias eventuellt flytta ihop om en (!) månad. Lägenheten är en 3a på 80 kvm. Nära Örebro city. Känns också helt sjukt bra! Och i och med att jag blir sambo med Mattias så blir jag nog halv-sambo med hans bästa vän Samuel också :o haha.

Hm, vad är det mer som pågår.. Jag har fått något i huvudet om att jag ska åka vasaloppet 2013. Vad tror ni?


Thats about it.
Vi hörs!

Lajza

Kommentarer
Postat av: Mikis

Om EN månad? Var det inte i mars det var tal om? :D



KLART DU SKA ÅKA VASALOPPET! Vinna hela skiten <3

2012-01-19 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0