Bättre tider

Halloj, på ett eller annat sätt så har mina bekymmer från gårdagens inlägg blivit mindre idag. Kanske är för att jag känner mig finare idag, eller kanske för att jag tog mig en funderare på vad som är viktigt här i livet. Och att jag väljer hur mitt liv ska levas.

Hell to the Yeah! :D

Så, dagens yey är:
Fick veta att vi ska ha en mer praktisk termin i höst vilket jag älskar! Mkt lek och pyssel!
Löshåret får mig att känna mig som finast i världen
Jag har påbörjat skrivandet av slutuppgiften from hell så nu är det värsta gjort för denna termin! :D
Jag fick en hälsning från en kär gammal vän. Awesome! :)

Nu hoppas jag att alla andra också har en sån här bra dag :)
Puss påre!

Lajza
k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0