Drömmar får en att minnas de man tränger undan på en dag, eller?

Hej!

Jag har bestämt mig för att inte behöva skriva inlägg på bloggen, utan att det kommer när jag känner för att tömma mig.
Nu är ett sånt moment.
För det första, jag är superlycklig i min nya lägenhet som jag delar med Mattias. Två rum är helt klara resten tar vi sen. Asnajs!

Men, ett problem jag har är mina drömmar. Jag drömmer om sånt jag vill förtränga, sånt som borde vara bortblåsta, sånt jag inte vill veta av mer. Såklart påverkar dessa drömmar mig även på dagtid då jag tänker på vad jag drömt på natten. Åh, Hur gör man för att slippa drömmar man inte vill ha?
Dock så förstår jag ju att drömmar inte är verklighet. men det vore ändå skönt att slippa de.

Sen, saknar jag mina vänner från Enköping. Liksom, kunskapsskoletiden, hur awesome var inte den? Jag måste få till en reunion snart. Minns hur jag kunde skratta så mkt att jag ramlade omkull, det var ett tag sen jag skrattade så mkt, kanske när jag fick morfintablett när njurstenen härjade runt. Men annars? njae. Jag behöver mina vänner!

Klassen funkar bra. Måste dock ta för mig mer och visa vem jag är. Jag krymper som männsika när jag öppnar munnen i klassrummet. SKÄRPNING!  

Jag undrar hur livet ser ut om 5 år. Jobbar jag? Reser jag? Är jag med i big brother? Jadu, hoppas att det hänt ngt skoj :)

Over and out
Lajza


Kommentarer
Postat av: Mikis

Haha, klart du är med i Big Brother om fem år! :D

Men man vet ALDRIG vad som kan hända i framtiden, man kan ju befinna sig var som helst! För fem år sen gick vi i nian på Kunskapsskolan och inte kunde jag då tro att jag skulle bo sambo i Falun fem år i framtiden liksom. :> Det blir nog skoj i framtiden! :D



Miss yooou <3

2012-03-15 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0