Run for your life!

Hej!

Idag är en taggad dag. Jag har ju gått ner 16 kg. Idag blev jag taggad på att gå ner ännu mer. Jag ska nu skriva ett träningsschema och verkligen försöka följa de. :) Sen ska jag skänka kakorna i skaferiet till Jesper... :D

Så, mitt mål är att gå ner ytterligare 10 kg innan min födelsedag. det är 6 månader kvar, så 2 kg i månaden tills dess. De kan väl inte vara omöljigt?

Sen ska jag ju springa vårruset med klassen i juni, så de måste jag ju träna inför. :) Och tjejmilen! :D
Det kommer gå bra det här!

Nu ska jag se skidskytte och sen ska jag ut och springa. :)

Ha det!

Lajza!
g

Kommentarer
Postat av: Mikis

Vad duktig du är :D <3 10 kg låter mycket men det fixaru! Gå ej ner för mycket bara :) Vad väger du nu?

2012-03-16 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0